شناسهٔ خبر: 27752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی رزن خبر داد:

تعریض چند پیچ راه روستایی در شهرستان رزن استان همدان

تعریض جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن استان همدان از تعریض ۸ مورد پیچ راه روستایی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، رمضانعلی علی‌اکبری در خصوص عملکرد این اداره در مرداد ماه امسال گفت: رگلاژ راه‌های شنی روستایی در محور ناکین- کرفس به طول ۴۵ کیلومتر در شهرستان رزن انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعریض هشت مورد پیچ راه روستایی در محور گونلو، وهنده، گستر، سلطان‌آباد - قایش صورت گرفته است، افزود: شانه راه‌های آسفالته به طول ۱۰ کیلومتر از راه‌های شریانی، ۱۹ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در محور رزن-گرمک، رزن -دمق- اورقین، کاج- اصله، منصورآباد، خورونده-تخت رگلاژگذاری و تسطیح شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن گفت: شانه‌سازی هفت کیلومتر از راه‌های روستایی به طول ۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در محور خورنده-تخت ظرف یک ماه گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی جاده به طول ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان رزن انجام شده است، بیان کرد: اداره راه و شهرسازی رزن همچنین از پروژههای در دست احداث این شهرستان با توجه به پروانه‌های ساختمانی صادره از شهرداری بازدید میدانی داشته است.

علی‌اکبری در خصوص اقدامات مساکن مهر در مرداد امسال ادامه داد: ۲ هزار و ۶۴۰ متر مربع آسفالت محوطه مساکن مهر و دیوار چینی انتهای خیابان دوم مسکن مهر و سیمان کاری دیوار به مقدار ۲۴ متر مربع در مرداد امسال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در یک ماهه گذشته ۱۱۰ متر مربع از راه‌های اصلی و فرعی و یک هزار و ۴۵۵ متر مربع از راه‌های روستایی رزن در محورهای رزن- دمق- اورقین، منصورآباد، کاج - دهلق - تولکی تپه لکه‌گیری راه‌های آسفالته تا پنج سانتیمتر انجام شده است.

وی در خصوص خط کشی مسیرها و اقداماتی که از سوی اداره راه و شهرسازی رزن شده بیان کرد: در مجموع ۲۳ هزار متر خط کشی در مسیرهای رزن - ماهنیان، رزن - دمق و رزن سیراب در یک ماه گذشته صورت گرفته است.

علی اکبری با بیان اینکه ۵۱ مورد نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری در حوزه استحفاظی رزن انجام شده است، گفت: ۳۶ مورد نصب و تعمیر تابلوهای انتظامی و ۳۴ مورد نصب و تعمیر تابلوهای اخباری و اطلاعاتی در راه‌های رزن انجام شده است.

نظر شما